SKS Kalite Yönetimi

Kalite Yönetim Birimi Faaliyetleri

• Doküman yönetimi,
• Kurumsal amaç ve hedeflere yönelik çalışmaların takibi,
• Kalite göstergelerine yönelik süreçlerinin yönetimi,
• Bölüm kalite sorumlularının çalışmalarının koordinasyonu,
• Her ay yatan, ayaktan, acil hasta memnuniyet anketlerinin yapılması ve sisteme girişlerinin sağlanması.
• Yılda bir çalışan memnuniyet anketlerinin yapılması,
• Anket sonuçlarının değerlendirilmesi ve üst yönetime sunulması,
• Bölüm hedeflerine yönelik analiz sonuçlarının değerlendirilmesi,
• Öz değerlendirme sürecinin planlanması ve yönetimi,
• Hastane verimlilik yerinde değerlendirme rehberi doğrultusunda standartların takibi,
• Sağlıkta kalite standartlarının takibi,
• Düzeltici önleyici faaliyet sürecinin yönetimi,
• İstenmeyen olay bildirimi ile ilgili süreçlerin takibi,
• Risk yönetimine ilişkin süreçlerin takibi,
• SKS kapsamında oluşturulan komitelerin organizasyonu ve yönetilmesi,
• Hizmet sunumuna yönelik istatistiki bilgilerin değerlendirilmesi ve sonuçların üst yönetim ile paylaşılması
• Kurumda uygulanacak olan projelerde, ilgili kriterler dahilinde katkı sağlamakla görevlidir.

28 Mart 2024